Έχετε πάει στους Εργαζόμενους, κάνετε κλικ σε αυτόν που επιθυμείτε για να μπείτε στην καρτέλα του, αλλά σας εμφανίζεται το μήνυμα: «Το Πακέτο Κάλυψης δεν υπάρχει». Τι σημαίνει αυτό;
Το πρόγραμμα από τον ΚΑΔ και τον Κωδικό Ειδικότητας «διαβάζει» το Πακέτο κάλυψης στο οποίο πρέπει να αντιστοιχίσετε τον εργαζόμενο. Αν αυτό το πακέτο δεν το «δει» σε κανένα από τα ταμεία που έχετε βάλει στον εργαζόμενο τότε θα σας εμφανίσει αυτό το προειδοποιητικό μήνυμα.

Τα πακέτα κάλυψης των ταμείων τα βλέπετε και τα αλλάζετε μέσα από την Διαχείριση ταμείων (Κύριες εργασίες > Ταμεία).