Δεν τρέχει το teamviewer, το online support. Τι θα πρέπει να κάνετε;
Θα δείτε αν έχετε ενεργοποιημένο κάποιο antivirus ή μερικές φορές και το τείχος προστασίας των windows (Firewall), προκειμένου να τα απενεργοποιήσετε.

Αν εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται το on-line support τότε ενδέχεται ο antivirus να μην έχει απενεργοποιηθεί τελείως (ακόμα κι αν τον έχετε απενεργοποιήσει). Θα κάνετε τα εξής:

Θα πάτε στο Ο Υπολογιστής μου, δεξί κλικ, Διαχείριση.
Θα κάνετε κλικ στο Υπηρεσίες και Εφαρμογές (κάτω αριστερά στο παράθυρο αυτό).
Θα κάνετε κλικ στο Υπηρεσίες (από το υπομενού που θα εμφανιστεί). Εκεί θα βρείτε το antivirus και θα το απενεργοποιήσετε (με δεξί κλικ, Διακοπή).
(όταν επανεκκινήσετε τον υπολογιστή σας θα επανέλθει στην αρχική του κατάσταση και λειτουργία).

Για όλα τα παραπάνω, καλό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας.