ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3939 ΦΕΚ Α 62 31.3.2011

Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης (Memorandum of Understanding) μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας σχετικά με τη συνεργασία, μέσω του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλασσίων Μεταφορών των Αθηνών (AMSCC) και της Τεχνικής Συμφωνίας (Technical Arrangement) μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας που αφορά στην εφαρμογή του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας σχετικά με τη συνεργασία μέσω του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλασσίων Μεταφορών των Αθηνών (AMSCC).

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
Άρθρο πρώτο

Κυρώνονται και έχουν την ισχύ που ορίζει το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, το Μνημόνιο Κατανόησης (Memorandum of Understanding) μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας σχετικά με τη συνεργασία μέσω του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλασσίων Μεταφορών των Αθηνών (AMSCC) και η Τεχνική Συμφωνία (Technical Arrangement) μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας που αφορά στην εφαρμογή του ως άνω Μνημονίου Κατανόησης, που υπογράφηκαν στην Αθήνα, στις 23 Απριλίου 2007, των οποίων το κείμενο, στην αγγλική γλώσσα και σε μετάφραση στην ελληνική, έχει ως εξής:

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (AMSCC)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και το Υπουργείο Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, στο εξής αναφερόμενοι ως “Συμμετέχοντες”.

ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ την μεγάλη σημασία της περαιτέρω ανάπτυξης της συνεργασίας μεταξύ των δύο Συμμετεχόντων στον τομέα των δραστηριοτήτων στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών,

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ τις ελλείψεις σε δυνατότητες στρατηγικών δυνατοτήτων θαλάσσιων μεταφορών, ειδικά για δυνάμεις ταχείας ανάπτυξης,

ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ την ιδέα διασφάλισης και βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών,

ΑΠΟΣΚΟΠΩΝΤΑΣ στην ανάπτυξη εθνικών ή πολυεθνικών δυνάμεων στα πλαίσια Σλοβένικων, Νατοϊκών ή και άλλων πολυεθνικών επιχειρήσεων, αποστολών και ασκήσεων, με συνεργασία και ειδικότερα μέσω του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλάσσιων Μεταφορών των Αθηνών (AMSCC),

ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ τη Συμφωνία από 19η Ιουνίου 1951, μεταξύ των Συμμέτοχων της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας σχετικά με το Καθεστώς των Δυνάμεων τους (“NATO SOFA”),

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ την απόφαση της Ελληνικής Δημοκρατίας να φιλοξενήσει και θέσει σε επιχειρησιακή λειτουργία το AMSCC και την πρόθεση του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες του, καθώς και να υποστηρίξει τις λειτουργίες του AMSCC, Κατέληξαν στην παρακάτω συνεννόηση:
ΤΜΗΜΑ 1
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

1.1. Το αντικείμενο του παρόντος Μνημονίου Κατανόησης (στο εξής αναφερόμενου ως “Μνημόνιο”) είναι να ορίσει τις διαδικασίες για την πραγματοποίηση συνεργασίας μεταξύ των Συμμετεχόντων εντός του AMSCC.

1.2. Το παρόν Μνημόνιο και η σχετική Τεχνική Συμφωνία (στο εξής αναφερόμενη ως “ΤΣ”), στοχεύουν στο να λειτουργήσουν ως η βάση για τον σχεδιασμό και εκτέλεση στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών.
ΤΜΗΜΑ 2
ΣΚΟΠΟΣ

0 σκοπός του παρόντος Μνημονίου είναι η παροχή υπηρεσιών από το AMSCC προκειμένου να υποστηριχθεί η Δημοκρατία της Σλοβενίας στην επίλυση των ελλειμμάτων στις στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές, με ιδιαίτερη σημασία σε εκείνες που προκύπτουν από την ανάγκη ταχείας ανάπτυξης δυνάμεων σε Σλοβένικες, Νατοϊκές ή και άλλες πολυεθνικές επιχειρήσεις, αποστολές και ασκήσεις. Αυτές οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν συντονισμό και συνεργασία για τις δυνατότητες θαλάσσιων μεταφορών μεταξύ των Συμμετεχόντων.
ΤΜΗΜΑ 3
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

3.1. Το παρόν Μνημόνιο δεν προορίζεται να έρθει σε αντίθεση με διατάξεις διεθνών συμφωνιών που βρίσκονται σε ισχύ, οι οποίες θα υπερισχύουν σε περίπτωση τέτοιου είδους αντίθεσης.

3.2. To AMSCC βρίσκεται στο Ελληνικό Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας στην Αθήνα.

3.3. Ο συντονισμός που αναφέρεται στο παρόν Μνημόνιο θα έχει εφαρμογή σε εμπορικά ναυλωμένα μέσα θαλάσσιων μεταφορών, σε παγκόσμια βάση, για επιχειρησιακούς και μη επιχειρησιακούς σκοπούς, περιλαμβάνοντας αλλά όχι περιοριστικά, ασκήσεις, αποστολές και επιχειρήσεις σε περιόδους ειρήνης, κρίσης και συγκρούσεων (π.χ. αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας, εκκένωσης και διάσωσης), καθώς και απρόβλεπτα ενδεχόμενα και καταστάσεις ανάγκης.

3.4. Οι Συμμετέχοντες επιφυλάσσουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν άλλα μέσα ανάπτυξης εναλλακτικά στο παρόν Μνημόνιο.

3.5. To AMSCC επιφυλάσσει το δικαίωμα να μην διεκπεραιώσει κάποιο αίτημα για θαλάσσιες μεταφορές, εάν αυτό επιβάλλεται από λόγους εθνικής ασφάλειας.
ΤΜΗΜΑ 4
ΕΥΘΥΝΕΣ

Για τους σκοπούς του παρόντος Μνημονίου:

4.1. AMSCC

α. To AMSCC ευθύνεται για την συλλογή στοιχείων επί των δυνατοτήτων για στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές των Συμμετεχόντων, καθώς και επί της διαθεσιμότητας για εμπορικά ναυλωμένα μέσα για θαλάσσιες μεταφορές σε παγκόσμιο επίπεδο.

β. To AMSCC περαιτέρω ευθύνεται για τη συλλογή στοιχείων επί των απαιτήσεων για στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές, με σκοπό την αντιμετώπιση οποιασδήποτε ανάγκης ή ελλείμματος, όποτε αυτά εντοπίζονται.

γ. Βάσει των συλλεχθέντων στοιχείων και κατόπιν αιτήματος, το AMSCC θα προσφέρει τη συμβουλή του ως προς το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν πιο αποτελεσματικά οι δυνατότητες στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών.

δ. Μόλις υποβληθεί κάποιο αίτημα, το AMSCC θα διεξάγει ενέργειες υπό την τελική έγκριση της Δημοκρατίας της Σλοβενίας προκειμένου να εκπληρώσει τις απαιτήσεις για τα μέσα μεταφοράς και τις υπηρεσίες.

ε. Μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ναύλωσης και ενεργοποίησης της σύμβασης μεταξύ της Δημοκρατίας της Σλοβενίας και του πλοιοκτήτη, η Δημοκρατία της Σλοβενίας θα ευθύνεται για την εκτέλεση της σύμβασης, ενώ το AMSCC θα ευθύνεται για την παρακολούθηση και τον συντονισμό των προμηθευόμενων μέσων μεταφοράς και υπηρεσιών.

στ. To AMSCC ευθύνεται για την παροχή στη Δημοκρατία της Σλοβενίας όλων των απαραίτητων δεδομένων σχετικά με τις απαιτήσεις για στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές και την ελεύθερη χωρητικότητα.

ζ. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις διαδικασίες ναύλωσης, τα αιτήματα ναύλωσης, την πληρωμή των μέσων μεταφοράς, την παρακολούθηση των πλοίων και τη διαχείριση της ελεύθερης χωρητικότητας περιλαμβάνονται στην επακολουθούσα ΤΣ.

4.2. Η Ελληνική Δημοκρατία α. παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη, όσον αφορά πόρους, μέσα, υπηρεσίες και διευκολύνσεις για την κανονική λειτουργία του AMSCC. β. έχει προσδιορίσει τις δικές του αρμόδιες πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, που ευθύνονται για την υποστήριξη των λειτουργιών του AMSCC. γ. θα παρακρατεί τον έλεγχο επί των δικών του πόρων, εκτός εάν ο έλεγχος αυτός αποδεσμευτεί. δ. προσφέρει στη Δημοκρατία της Σλοβενίας την προαιρετική δυνατότητα για τη συμμετοχή ενός αξιωματικού συνδέσμου στο AMSCC όπου είναι κατάλληλο, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης μιας αποστολής, μιας επιχείρησης και/ή μιας άσκησης. Η Ελληνική Δημοκρατία επίσης προσφέρει στην Δημοκρατία της Σλοβενίας μια θέση στο AMSCC σε διετή κυλιόμενη βάση όποτε θα υπάρχει κάποια θέση διαθέσιμη.
ΤΜΗΜΑ 5
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

5.1. Όλες οι διαβαθμισμένες πληροφορίες που παρέχονται ή δημιουργούνται σύμφωνα με το παρόν Μνημόνιο θα αποθηκεύονται, διαχειρίζονται, μεταβιβάζονται και διαφυλάσσονται από τους Συμμετέχοντες. Αυτή η προστασία θα είναι σύμφωνη με τις ισχύουσες διαδικασίες ασφάλειας του NATO. Οι Συμμετέχοντες θα ενημερώνουν ο ένας τον άλλον για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις όταν πραγματοποιείται μεταβίβαση διαβαθμισμένων πληροφοριών.

5.2. Κάθε Συμμετέχων θα λάβει όλα τα διαθέσιμα νόμιμα μέτρα προκειμένου να μην αποκαλυφθούν οι πληροφορίες που ανταλλάσσονται εμπιστευτικά, εκτός εάν ο άλλος Συμμετέχων συναινεί σε αυτές τις αποκαλύψεις.

5.3. Οι επισκέψεις στις εγκαταστάσεις του AMSCC θα ρυθμίζονται σύμφωνα με τις εθνικές διαδικασίες της Ελληνικής Δημοκρατίας.
ΤΜΗΜΑ 6
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

6.1. Οι προμήθειες και όλες οι επιχειρησιακές δραστηριότητες (σύμφωνα με την παρ.4.1) παρέχονται από το AMSCC, χωρίς χρέωση στη Δημοκρατία της Σλοβενίας.

6.2. Τα λειτουργικά έξοδα του AMSCC χρηματοδοτούνται από την Ελληνική Δημοκρατία.

6.3. Η Δημοκρατία της Σλοβενίας θα ευθύνεται για την απευθείας πληρωμή όλων των εξόδων ναύλωσης προς τον πλοιοκτήτη και όλων των εξόδων που προκύπτουν από την εκτέλεση της σύμβασης.

6.4. Η Δημοκρατία της Σλοβενίας θα καταβάλει όλα τα έξοδα που προκύπτουν από τη συμμετοχή του προσωπικού της στο AMSCC Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα ως άνω έξοδα καθορίζονται στην ΤΣ.
ΤΜΗΜΑ 7
ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ

To AMSCC δεν έχει καμία ευθύνη για την εκτέλεση των συμβάσεων που υπογράφονται στο πλαίσιο του παρόντος Μνημονίου ή για τυχόν θανατηφόρο περιστατικό, τραυματισμό ή ζημία που προκαλείται στο Σλοβένικο προσωπικό ή περιουσία κατά την μεταφορά σύμφωνα με τις συμβάσεις αυτές.
ΤΜΗΜΑ 8
ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Οποιαδήποτε διαφωνία σχετικά με την ερμηνεία ή εκτέλεση του παρόντος Μνημονίου θα επιλύεται μόνο με συνεννόηση μεταξύ των Συμμετεχόντων χωρίς προσφυγή σε εξωτερική δικαιοδοσία.
ΤΜΗΜΑ 9
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Το παρόν Μνημόνιο μπορεί να τροποποιηθεί οποτεδήποτε, εγγράφως, με αμοιβαία συναίνεση των Συμμετεχόντων. Οι τροποποιήσεις θα τεθούν σε ισχύ σύμφωνα με το Τμήμα 10.1.
ΤΜΗΜΑ 10
ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΙΣΧΥΟΣ

10.1. Το παρόν Μνημόνιο θα τεθεί σε ισχύ μετά την υπογραφή και από τους δύο Συμμετέχοντες και κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης από το AMSCC προς τον Σλοβένο Συμμετέχοντα ότι όλες οι απαραίτητες εσωτερικές διαδικασίες για τη θέση του σε ισχύ, που απαιτούνται από την Ελληνική νομοθεσία, έχουν ολοκληρωθεί. Θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι οι Συμμετέχοντες αποφασίσουν διαφορετικά.

10.2. Η εφαρμογή του παρόντος Μνημονίου εξαρτάται από τη σύναψη της σχετικής ΤΣ.

10.3. Οποιοσδήποτε Συμμετέχων μπορεί να καταγγείλει το παρόν Μνημόνιο παρέχοντας έγγραφη ειδοποίηση έξι μηνών προς τον άλλο Συμμετέχοντα. Ανεξάρτητα από τη λήξη του παρόντος Μνημονίου, οι διατάξεις των Τμημάτων 5, 6 και 7 αυτού θα παραμείνουν σε ισχύ, μέχρι να τακτοποιηθούν οριστικά όλες οι υποχρεώσεις που αναφέρονται σε αυτά. Μετά την ημερομηνία παράδοσης της ειδοποίησης, δεν θα υπογραφούν νέες συμβάσεις στο πλαίσιο του παρόντος Μνημονίου. 10.4.

Το παρόν Μνημόνιο συντάχθηκε σε δύο πρωτότυπα, στην αγγλική γλώσσα, ένα για κάθε Συμμετέχοντα.

Αθήνα, 23 Απριλίου 2007

ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ DIMITRIJ RUPEL Ι. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ Υπουργός Εθνικής Άμυνας Υπουργός Εξωτερικών ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (AMSCC)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και το Υπουργείο Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, στο εξής αναφερόμενοι ως “οι Συμμετέχοντες” ΕΠΙΘΥΜΩΝΤΑΣ να βελτιώσουν την ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα των αντίστοιχων δυνάμεων τους υπό το πνεύμα της συνεργασίας για τη χρήση των δυνατοτήτων των Στρατηγικών Θαλάσσιων Μεταφορών, ΕΠΙΘΥΜΩΝΤΑΣ να καθιερώσουν βασικούς διακανονισμούς για την κατάλληλη παροχή των δυνατοτήτων των Στρατηγικών Θαλάσσιων Μεταφορών, ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ το “Μνημόνιο Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Σλοβενίας σχετικά με τη συνεργασία μέσω του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλάσσιων Μεταφορών των Αθηνών (AMSCC)” (στο εξής αναφερόμενο ως “Μνημόνιο”),

ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ:

ΤΜΗΜΑ 1

ΣΚΟΠΟΣ 1.

Ο σκοπός της παρούσας Τεχνικής Συμφωνίας (ΤΣ) είναι να ορίσει τους πρόσθετους διακανονισμούς και διαδικασίες που έχουν εφαρμογή στη συνεργασία των Συμμετεχόντων με το AMSCC. Οι διατάξεις που ήδη περιλαμβάνονται στο Μνημόνιο θα έχουν εφαρμογή στην παρούσα ΤΣ και τα σχετικά Παραρτήματα της. Τα Παραρτήματα της παρούσας ΤΣ από το “Α” έως το “Η” ρυθμίζουν συγκεκριμένα θέματα, τα οποία πρέπει να έχουν εφαρμογή στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Αυτά τα Παραρτήματα συνιστούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας ΤΣ. Άλλα Παραρτήματα μπορεί να προστεθούν με αμοιβαία συναίνεση, σύμφωνα με τα Τμήματα 7 και 8.

ΤΜΗΜΑ 2

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ 2.

Τα οικονομικά ζητήματα σχετικά με τη χρήση των δυνατοτήτων και υπηρεσιών του AMSCC όπως αναφέρονται στο άρθρο 6 του σχετικού Μνημονίου ορίζονται στο Παράρτημα “Α” της παρούσας ΤΣ.

ΤΜΗΜΑ 3

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΛΩΣΗΣ

3.1. Τα Σημεία Επαφής για τις διαδικασίες παραγγελιών μεταφοράς ορίζονται στο Παράρτημα “Β” της παρούσας ΤΣ. Οποιαδήποτε αίτηση για δυνατότητα θαλάσσιας μεταφοράς θα υποβάλλεται από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας στο AMSCC για λεπτομερή αξιολόγηση.

3.2. Το αίτημα θαλάσσιας μεταφοράς θα γίνεται σύμφωνα με το έντυπο που ορίζεται στο παράρτημα “Γ”. To AMSCC μπορεί να παρέχει πρόσθετα έντυπα, όπου θεωρείται απαραίτητο προκειμένου να διευκολύνει τη Δημοκρατία της Σλοβενίας να συμπληρώσει το αίτημα θαλάσσιας μεταφοράς.

3.3. Η Διεύθυνση Κρατικών Θαλάσσιων Μεταφορών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας της Ελληνικής Δημοκρατίας θα διεξάγει διαγωνισμούς όπως περιγράφονται στο Παράρτημα “Δ” προκειμένου να αποκτήσει τα απαιτούμενα μέσα μεταφοράς.

3.4. Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών διαγωνισμού, οι συμβάσεις θα εγκρίνονται και θα υπογράφονται στην αγγλική γλώσσα από τους αντιπροσώπους της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, απευθείας με τον πλοιοκτήτη. Ένα αντίγραφο κάθε σύμβασης θα παρέχεται από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας στο AMSCC για παρακολούθηση.

3.5. Η Δημοκρατία της Σλοβενίας είναι η ναυλώτρια του σκάφους/ σκαφών και ευθύνεται για την καλή εκτέλεση της σύμβασης και μετά από την καλή εκτέλεση της σύμβασης, θα εξοφλεί απευθείας τον πλοιοκτήτη. To AMSCC θα παρακολουθεί τα ναυλωθέντα σκάφη για λογαριασμό της ναυλώτριας.

3.6. Λεπτομέρειες σχετικά με ζητήματα των συμβάσεων και τη χρήση διαθέσιμης χωρητικότητας ορίζονται στο Παράρτημα “Ε” της παρούσας ΤΣ.

ΤΜΗΜΑ 4

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

4.1. Μια Συμβουλευτική Επιτροπή θα ιδρυθεί με τη συμμετοχή αντιπροσώπων όλων των Χωρών και των Διεθνών Οργανισμών οι οποίοι έχουν υπογράψει ένα σχετικό Μνημόνιο για συνεργασία στις θαλάσσιες μεταφορές με το AMSCC

4.2. Η Συμβουλευτική Επιτροπή θα επεκταθεί με τη συνεργασία περισσότερων Χωρών και Διεθνών Οργανισμών με το AMSCC

4.3. Η Συμβουλευτική Επιτροπή θα ευθύνεται για την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης που έχει σχέση με την πρόνοια για την ικανότητα στις θαλάσσιες μεταφορές.

4.4. Οι συνελεύσεις της Συμβουλευτικής Επιτροπής θα λαμβάνουν χώρα κατόπιν αιτήσεως οποιασδήποτε προαναφερόμενης Χώρας ή Διεθνούς Οργανισμού.

ΤΜΗΜΑ 5

ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗΣ ΣΤΟ AMSCC

5. Διαδικασίες για τη συνεισφορά επάνδρωσης αναλύονται στο Παράρτημα “ΣΤ”. ΤΜΗΜΑ 6 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΝΑΥΛΩΘΕΝΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

6. Οι αρχές και οι διαδικασίες που πρόκειται να εφαρμοστούν από τις συμμετέχουσες ναυτιλιακές εταιρίες, τη Δημοκρατία της Σλοβενίας και το AMSCC, προκειμένου να παρακολουθούνται τα ναυλωθέντα μέσα μεταφοράς, αναλύονται στο Παράρτημα “Ζ”. Το αναφερόμενο έργο πρέπει να επιτευχθεί με εκτεταμένη χρήση εμπορικών επικοινωνιακών διαύλων (τηλέφωνο, φαξ, τέλεξ, δεδομένα κλπ.) καθώς και υπάρχοντα στρατιωτικά συστήματα σύμφωνα με τα πρότυπα του NATO.

ΤΜΗΜΑ 7

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

7. Η παρούσα ΤΣ μπορεί να τροποποιηθεί εγγράφως με αμοιβαία συναίνεση των Συμμετεχόντων. Οι τροποποιήσεις θα τεθούν σε ισχύ σύμφωνα με το Τμήμα 8. ΤΜΗΜΑ 8 ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΙΣΧΥΟΣ 8.1. Η παρούσα ΤΣ, μετά την υπογραφή της θα τεθεί σε ισχύ την ημερομηνία κατά την οποία το Μνημόνιο τίθεται σε ισχύ. Θα παραμείνει σε ισχύ για όσο διάστημα το Μνημόνιο παραμένει σε ισχύ.

8.2. Η παρούσα ΤΣ συντάχθηκε σε δύο πρωτότυπα στην αγγλική γλώσσα, ένα για κάθε Συμμετέχοντα. Αθήνα, 23 Απριλίου 2007

ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ

ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ DIMITRIJ RUPEL Ι. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ

Υπουργός Εθνικής Άμυνας Υπουργός Εξωτερικών

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

1. Τα λειτουργικά έξοδα του AMSCC χρηματοδοτούνται από την Ελληνική Δημοκρατία όπως αναφέρεται στην παρ. 6.2 του Μνημονίου.

2. Επιπρόσθετα στην υποστήριξη που αναλύεται στο Μνημόνιο, η Ελληνική Δημοκρατία θα παρέχει δωρεάν: – ασφάλεια – τις απαραίτητες κάρτες ταυτότητας, πάσο ασφαλείας και πάσο για τα εξαρτώμενα μέλη, – ιατρική περίθαλψη που παρέχεται σε επίπεδο Ελληνικού Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) – οδοντιατρική περίθαλψη που παρέχεται σε επίπεδο ΓΕΕΘΑ – ελέγχους και προφυλάξεις για υγιεινή και ασφάλεια, – πυροπροστασία, – χρεώσεις επικοινωνίας μέσω στρατιωτικών δικτύων, – στρατιωτικές εκδόσεις.

3. Υποστήριξη που παρέχεται από την Ελληνική Δημοκρατία α. Χώροι Εργασίας: – συντήρηση χώρου γραφείων – συγκεκριμένες υπηρεσίες στο χώρο γραφείων του AMSCC – παροχές, οι οποίες περιλαμβάνουν ηλεκτρικό ρεύμα, φυσικό αέριο, ύδρευση και αποχέτευση, – καθαριότητα γραφείων, η οποία περιλαμβάνει παράθυρα, ανακύκλωση, απεντομώσεις και κάδους απορριμμάτων. β. Εξοπλισμός: – χώρους αποθήκευσης, – παροχή και συντήρηση επίπλωσης ασφάλειας, – παροχή και συντήρηση φωτοτυπικών διευκολύνσεων – εξοπλισμός γραφείου – φωτοαναπαραγωγικές και φωτογραφικές υπηρεσίες – παροχή και συντήρηση τηλεφώνων και συσκευών φαξ – παροχή και συντήρηση εξοπλισμού υπολογιστών, γ. Έξοδα υλικών και διοικητικά έξοδα: – αναλώσιμες προμήθειες γραφείου, οι οποίες περιλαμβάνουν χαρτί, λέιζερ toners και εκτυπωτές – έξοδα επικοινωνίας εμπορικών συστημάτων, περιλαμβάνοντας ταχυδρομικές χρεώσεις για το AMSCC και σύνδεση Διαδικτύου, – δαπάνες ταξιδιού, εκτός από επιδόματα διαβίωσης, σε διατεταγμένη υπηρεσία του AMSCC, – εκπαιδευτικά τμήματα του Κράτους Υποδοχής, απαραίτητα για τη λειτουργία του AMSCC, – περιοδικά, – δημόσιες σχέσεις/ενημέρωση.

4. Η παρακάτω υποστήριξη θα παρασχεθεί στο Σλοβένικο προσωπικό που θα τοποθετηθεί στο AMSCC από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας σύμφωνα με την εθνική της νομοθεσία, χωρίς αποζημίωση από τον προϋπολογισμό του AMSCC Τα έξοδα για τα παρακάτω ζητήματα θα καταβληθούν από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας: – πληρωμές και επιδόματα, – κατοικία, – επιδόματα διαβίωσης, – προεργασιακή εκπαίδευση, περιλαμβάνοντας σειρά μαθημάτων NATO, – εθνικά εκπαιδευτικά μέτρα (εκπαιδευτικά τμήματα σταδιοδρομίας/τακτική εκπαίδευση), – διοίκηση προσωπικού, – μακροπρόθεσμη ιατρική περίθαλψη – μακροπρόθεσμη οδοντιατρική περίθαλψη – ειδικό επαγγελματία για ιατρική και οδοντιατρική περίθαλψη – έξοδα μετακίνησης προς και από τον τόπο κατοικίας – ταχυδρομικά τέλη για εθνικές υποθέσεις, – χρεώσεις επικοινωνίας για εθνικές υποθέσεις

ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΑΦΗΣ

Τα Σημεία Επαφής είναι τα εξής: 1. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ AMSCC – Διευθυντής Στρατόπεδο Παπάγου 15569 Χολαργός, Αθήνα Ελληνική Δημοκρατία Τηλ. 0030-210-657-1742 email: amscc.dir@otenet.gr 2. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ Επικεφαλής Εθνικού Κέντρου Συντονισμού Κινήσεων [NMCC] Rascovec 50 1360 Vrhnika Σλοβενία Τηλ. 00386 1759 4494 Φαξ 00386 1759 4701 email: nmcc@mors.si

ΑΙΤΗΜΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

1. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ παρέχει στο AMSCC τις πληρέστερες λεπτομέρειες των αιτημάτων της. Το αίτημα περιλαμβάνει, γενικά, τις εξής πληροφορίες: α. Δρομολόγιο (1) Λιμένα Επιβίβασης (2) Λιμένα Αποβίβασης (3) Περιορισμούς στην αναμενόμενη πορεία β. Χρονικό διάστημα για την εκτέλεση της σύμβασης (εάν υπάρχει) γ. Αιτιολογία για επείγουσα διαδικασία προκειμένου να δικαιολογηθούν διαγωνισμοί, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής`Ενωσης ή εθνικοί, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Παραρτήματος Δ. δ. Επιβάτες (Συνοδούς και/ή Τεχνικό Προσωπικό): αριθμό και βαθμό. ε. Φορτίο (1) Μήκος σε μέτρα (2) Είδος Φορτίου – οι περιοριστικοί παράγοντες του πλοίου πρέπει να αναφέρονται (πλάτος διαδρόμου, ύψος καταστρώματος και μέγιστη πίεση αντοχής καταστρώματος, δυνατότητα ράμπας φόρτωσης, ηλεκτρικό ρεύμα για καταψυκτικούς χώρους/κοντέινερς. Αναλυτικός κατάλογος του εξοπλισμού ο οποίος πρόκειται να μεταφερθεί, με συγκεκριμένο βάρος και διαστάσεις, πρέπει να ακολουθήσει, το συντομότερο δυνατό. (3) Όγκος/Διαστάσεις (4) Στοιχεία επικίνδυνων υλικών που θα περιλαμβάνονται στο φορτίο, κατηγορία κινδύνου, ποσότητα/καθαρό βάρος εκρηκτικών, εάν έχει εφαρμογή. (5) Αναλυτική αξία φορτίου για πλοιοκτησιακές διαδικασίες (π.χ. ασφάλιση) (6) Χρόνος, μέσα στον οποίο θα πρέπει να λάβει χώρα η φόρτωση (ημερομηνία/ώρα). Ώρες ενάρξεως και πέρατος. (7) Απαιτούμενη και/ή τελευταία ημερομηνία παράδοσης ή ελάχιστη ταχύτητα του πλοίου. (8) Ποιος είναι εξουσιοδοτημένος να εκτελεί φόρτωση/εκφόρτωση του πλοίου. (9) Ποιος είναι εξουσιοδοτημένος να προσδένει/ασφαλίζει το φορτίο. (10) Διευκρινιστικές παρατηρήσεις. στ. Υπολογιζόμενο (κατ` εκτίμηση) ποσό του κόστους της σύμβασης. ζ. Σχέδιο σύμβασης, το οποίο να περιλαμβάνει τεχνικούς όρους και όρους της σύμβασης, εάν είναι δυνατό.

2. Τα αιτήματα πρέπει να υποβάλλονται κατά προτίμηση με CRONOS ή με φαξ ή e-mail στην Αγγλική γλώσσα και η παραλαβή τους θα επιβεβαιώνεται μέσω των ίδιων τρόπων επικοινωνίας. To AMSCC θα ανταποκρίνεται σε αυτά τα αιτήματα, το συντομότερο δυνατό, εντός περιόδου που ικανοποιεί τη φύση του αιτήματος και τις προϋποθέσεις μεταφοράς. Η Δημοκρατία της Σλοβενίας θα απαντά επί του εάν συμφωνεί με την διαθεσιμότητα και την έναρξη των διαδικασιών διαγωνισμού, καθιστώντας σαφές και συστήνοντας το είδος της διαδικασίας δημόσιας προμήθειας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑΥΛΩΣΗΣ

Οποιαδήποτε αίτηση για δυνατότητα θαλάσσιας μεταφοράς θα υποβάλλεται από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας (Ναυλωτής) μέσω εξουσιοδοτημένων καθιερωμένων διαύλων επικοινωνίας προς το AMSCC για λεπτομερή αξιολόγηση. Κατόπιν, η απαίτηση για μέσα (σκάφη) θα αποστέλλεται στην Διεύθυνση Θαλάσσιων Κρατικών Μεταφορών (ΔΘΚΜ) του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας της Ελληνικής Δημοκρατίας. Η προμήθεια, για λογαριασμό της Δημοκρατίας της Σλοβενίας (Ναυλωτή) θα γίνεται από τη ΔΘΚΜ σύμφωνα με την εθνική ή τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι διαφορετικές διαδικασίες ναύλωσης μέσω της ΔΘΚΜ περιγράφονται παρακάτω. Οι πρώτες δύο είναι σύμφωνες με την Ελληνική εθνική νομοθεσία, εναρμονισμένες με την κοινοτική νομοθεσία. Η άλλη είναι σύμφωνη με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

1. Ανοικτός διαγωνισμός Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, οποιοσδήποτε διαγωνισμός θα ανακοινώνεται ευρέως στα εθνικά μέσα ενημέρωσης (σε τουλάχιστον τρεις εφημερίδες) και την Εφημερίδα της Κυβέρνησης, τουλάχιστον 10 ημέρες πριν τη διεξαγωγή του διαγωνισμού.

2. Περιορισμένος διαγωνισμός Η διαδικασία αυτή χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις επείγοντος, όταν πρέπει να αναληφθούν άμεσες ενέργειες. Για τον λόγο αυτό πρέπει να αιτιολογείται από τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ. Σε αυτή την περίπτωση, η ανακοίνωση περιορίζεται στο Ναυτικό Επιμελητήριο, στις Ναυτιλιακές Ενώσεις και την ιστοσελίδα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. (Η διαδικασία αυτή απαιτεί ανακοίνωση τουλάχιστον 3 ημέρες πριν την διεξαγωγή του διαγωνισμού).

3. Διαγωνισμός στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής`Ενωσης Σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

1. Τεχνικοί όροι και όροι σύμβασης Οι τεχνικοί όροι και όροι σύμβασης θα ορίζονται σε σχέδιο σύμβασης, το οποίο μπορεί να επισυνάπτεται στο Αίτημα Θαλάσσιας Μεταφοράς (Παράρτημα Γ).

2. Όροι Πληρωμής Η πληρωμή πρέπει να γίνεται από τη Δημοκρατία της Σλοβενίας χωρίς καμία ανάμιξη του AMSCC σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης και τη σλοβένικη νομοθεσία.

3. Εκτέλεση συμβάσεων μίσθωσης Η Δημοκρατία της Σλοβενίας ευθύνεται για την εκτέλεση των συμβάσεων μίσθωσης και για όλα τα έξοδα που προκύπτουν κατά την εκτέλεση των συμβάσεων.

4. Ασφάλεια Πλοίου Ο Πλοίαρχος του πλοίου είναι η τελική εξουσία για οποιοδήποτε ζήτημα το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια του πλοίου.

5. Στοίβαξη, αποθήκευση και μεταφορά επικίνδυνων Φορτίων Η στοίβαξη, αποθήκευση και μεταφορά επικίνδυνων φορτίων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τους Διεθνείς Ναυτιλιακούς Κανονισμούς Επικίνδυνων Αγαθών (συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών επικίνδυνων αγαθών σε πλοία,) ή τους εθνικούς κανονισμούς, εάν είναι περισσότερο αυστηροί.

6. Χρήση διαθέσιμης χωρητικότητας Η Δημοκρατία της Σλοβενίας διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει τη διαθέσιμη χωρητικότητα των ναυλωθέντων σκαφών σε τρίτους. Οι Συμμετέχοντες θα ανταλλάσσουν πληροφορίες για τη διαθέσιμη ελεύθερη χωρητικότητα των σκαφών.

ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗΣ

1. Ο κατάλογος επάνδρωσης του AMSCC αποτελείται από 15 άτομα προσωπικό συνολικά. Η Ελληνική Δημοκρατία διατηρεί μόνιμα το δικαίωμα να καλύψει τουλάχιστον τη θέση του Διοικητή AMSCC, του Συμβούλου του Διοικητή AMSCC (Αξιωματικός του Ελληνικού Λιμενικού Σώματος) και τις θέσεις του Κλάδου Υποστήριξης. Το Ιταλικό Υπουργείο Άμυνας διατηρεί μόνιμα το δικαίωμα να καλύψει τη θέση του Υποδιοικητή/Διευθυντή Επιτελείου. Οι υπόλοιπες θέσεις μπορούν να παρασχεθούν στις Χώρες και τους Διεθνείς Οργανισμούς που συμμετέχουν στο AMSCC κατόπιν αιτήματος από εκείνους και έγκρισης από το Κράτος Υποδοχής.

2. Η φυσιολογική διάρκεια θητείας στο AMSCC είναι 2 έτη. Μια συνύπαρξη τριών εβδομάδων με τον προκάτοχο είναι σημαντική για την εξασφάλιση της ομαλής μετάβασης. Ο διορισμός προσωπικού που μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ή να προαχθεί κατά τη διάρκεια της τοποθετήσεως του στο AMSCC, πρέπει να αποφεύγεται.

3. Τοποθέτηση προσωπικού α. Η τοποθέτηση θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης μεταξύ της Δημοκρατίας της Σλοβενίας και της Ελληνικής Δημοκρατίας. β. Η Δημοκρατία της Σλοβενίας θα στέλνει μια “Επιστολή Πρόθεσης Τοποθέτησης” η οποία περιλαμβάνει: – όνομα-βαθμό – βιογραφικό σημείωμα – χρονική περίοδο τοποθέτησης. γ. Εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή της Επιστολής Πρόθεσης Τοποθέτησης, η Ελληνική Δημοκρατία θα παρέχει μια απάντηση για την αποδοχή της τοποθέτησης. δ. Μια εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση της ανταλλαγής επιστολών, το προσωπικό της Δημοκρατίας της Σλοβενίας μπορεί να παρουσιαστεί στο AMSCC

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Παρακολούθηση α. Προκειμένου το AMSCC να ασκήσει τα καθήκοντα του επί της παρακολούθησης των μέσων μεταφοράς, οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να παρασχεθούν από τον διαχειριστή, πράκτορα ή πλοίαρχο του σκάφους πριν τον απόπλου: (1) Ταυτότητα πλοίου (όνομα, διακριτικό κλήσεως, αριθμός αναγνώρισης ΙΜΟ ή αριθμός MMSI). (2) Όνομα, στοιχεία αξιωματικού ασφαλείας πλοίου και αξιωματικού ασφαλείας εταιρίας. (3) Κατάλογος πληρώματος και συνολικός αριθμός επιβαινόντων στο σκάφος (4) Προβλεπόμενος χρόνος ταξιδιού από τον λιμένα επιβίβασης και προβλεπόμενος χρόνος άφιξης στον λιμένα αποβίβασης. β. Ο Πλοίαρχος του πλοίου πρέπει να στέλνει, κάθε δώδεκα ώρες, μειούμενες σε έξι ώρες εάν το επιβάλλουν συγκεκριμένες επιχειρησιακές απαιτήσεις, ένα σήμα στο AMSCC, με σκοπό την ενημέρωση του για τη θέση του πλοίου και την καλή κατάσταση του φορτίου, καθώς και την υπολογιζόμενη ημερομηνία/ώρα άφιξης στον επόμενο λιμένα. Ο Πλοίαρχος έχει επίσης την υποχρέωση να αναφέρεται άμεσα στο AMSCC οποιοδήποτε περιστατικό ή ατύχημα το οποίο επηρεάζει την ασφάλεια του πλοίου, οποιοδήποτε περιστατικό ή ατύχημα το οποίο θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του πλοίου ή οποιαδήποτε κατάσταση ικανή να οδηγήσει σε θαλάσσια ρύπανση.

2. Ενημέρωση για τα Ναυλωθέντα Πλοία που αποστέλλεται από το AMSCC To AMSCC θα παρέχει στην Δημοκρατία της Σλοβενίας όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τα ναυλωθέντα πλοία (όνομα, εθνικότητα, διεθνές όνομα καταχώρισης, προβλεπόμενη ημερομηνία άφιξης/αναχώρησης, θέση, καλή κατάσταση φορτίου, ημερομηνίες/ώρες προβλεπόμενης διέλευσης από συγκεκριμένα υποδεδειγμένα σημεία, ταχύτητα, διαθέσιμα συστήματα τηλεπικοινωνιών, στοιχεία επικεφαλής αξιωματικού, τηλέφωνο/φαξ, e-mail κλπ.) όσο το δυνατό συντομότερα.

ΟΡΟΛΟΓΙΑ

Οι όροι που χρησιμοποιούνται στην παρούσα ΤΣ έχουν την παρακάτω έννοια:

1. Παρακολούθηση Η παρατήρηση της πορείας του σκάφους με χρήση των ημερησίων αναφορών που παρέχονται από τον Πλοίαρχο του σκάφους ο οποίος εξασφαλίζει ότι το ταξίδι συνεχίζεται χωρίς κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την ασφάλεια του πλοίου και του φορτίου.

2. Φορτίο Το φορτίο μπορεί να αποτελείται από αεροσκάφη, οχήματα ή άλλα υλικά, στα οποία περιλαμβάνονται επικίνδυνα υλικά, τη μετακίνηση των οποίων ζήτησε ο Αιτών Συμμετέχων.
Άρθρο δεύτερο

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και του Μνημονίου Κατανόησης και της Τεχνικής Συμφωνίας που κυρώνονται από την πλήρωση των προϋποθέσεων της παραγράφου 10.1 του Τμήματος 10 του Μνημονίου Κατανόησης και της παραγράφου 8.1 του Τμήματος 8 της Τεχνικής Συμφωνίας.

Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεση του ως νόμου του Κράτους.

Αθήνα, 28 Μαρτίου 2011

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΥΤΣΑΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ

ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΝΗΣΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Θεωρήθηκε και τέθηκε η Μεγάλη Σφραγίδα του Κράτους

Αθήνα, 29 Μαρτίου 2011

Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ