Έχετε ασθένεια που επεκτείνεται από τον τρέχοντα μήνα και στον επόμενο. Πχ από 20/04 έως 10/05.
Έχετε πάει στην μισθοδοσία του Απρίλη, στο ταμπελάκι Ημερολόγιο / Ασθένεια. Στην ημερομηνία Έως της ασθενείας δεν συμπληρώνετε τίποτα, αφού η ασθένεια συνεχίζεται τον επόμενο μήνα. Όμως αν δεν βάλετε ημερομηνία λήξεως της ασθένειας σας εμφανίζεται το μήνυμα:
« Ελλειπή στοιχεία ασθενειών». Επίσης αν στον επόμενο μήνα , στον Μάιο, δεν βάλετε ημερομηνία έναρξης της ασθένειας, (αφού είναι συνεχόμενη από τον προηγούμενο μήνα δεν θα βάλετε ημερομηνία έναρξης), πάλι σας εμφανίζεται το σχετικό μήνυμα. Επίσης όταν δεν συμπληρώνετε την ημερομηνία της ασθένειας (έναρξης ή λήξεως), παρατηρείτε ότι δεν σας κάνει αυτόματο υπολογισμό των πληρωτέων ημερών της ασθενείας.
Πώς θα το χειριστείτε ώστε να κάνει και τον αυτόματο υπολογισμό αλλά και να ενημερωθεί η ΑΠΔ με τον κατάλληλο τρόπο ;

Αυτό που θα πρέπει να κάνετε είναι το εξής:
Θα πάτε στην Μισθοδοσία Περιόδου, στον Απρίλη. Θα βάλετε κανονικά όλο το εύρος των ημερομηνιών της ασθενείας από 20/04 έως 30/04. Θα σας υπολογιστούν αυτόματα οι αποδοχές της ασθενείας και θα μειωθούν αυτόματα οι μισθοδοτούμενες ημέρες για να σας εμφανίζει ως σύνολο 25 ( ή το μέγιστο που δουλεύει ο εργαζόμενος σε κάθε περίοδο).
Μετά θα πάτε στην Μισθοδοσία Περιόδου του Μαίου και στο ταμπελάκι Ημερολόγιο / Ασθένεια θα βάλετε κανονικά στο Από την 1η Μαίου και στο Έως την ημερομηνία λήξεως της ασθενείας, πχ 10/05.
Στη συνέχεια θα πάτε στο ταμπελάκι Εγγραφές ΑΠΔ. Εδώ θα σας έχει εμφανιστεί μία στήλη με την Ασθένεια. Από εδώ μπορείτε να σβήσετε την ημερομηνία Έναρξης της ασθενείας. Το ποσό της ασθένειας και οι σχετικές εισφορές δεν θα αλλάξουν, ενώ στην ΑΠΔ που θα αποστείλετε δεν θα υπάρχει η ημερομηνία έναρξης της ασθενείας, η 1η Μαΐου στο συγκεκριμένο παράδειγμα.
Στο ταμπελάκι Ημερολόγιο / Ασθένεια θα υπάρχει κανονικά η πρώτη ημερομηνία του μήνα της ασθενείας, η 1η Μαΐου (δεν σας ενοχλεί σε κάτι να υπάρχει εδώ η ημερομηνία).