Αποστέλλετε την ΑΠΔ αλλά σας εμφανίζεται το μήνυμα λάθους από το ΙΚΑ, ο ΚΑΔ ο Κωδικός ειδικότητας και η Ειδική περίπτωση ασφάλισης δεν συμφωνούν με το πακέτο κάλυψης . Τι θα πρέπει να κοιτάξετε;
Πρώτα θα δείτε τον ΟΣΥΚ, αν όντως το ταμείο που έχετε βάλει στον εργαζόμενο ( που από το ταμείο ενημερώνει το πρόγραμμα το πακέτο κάλυψης), συμφωνεί με τον ΚΑΔ, Κωδικό ειδικότητας και Πακέτο κάλυψης. Θα εκτυπώσετε την ΑΠΔ και θα δείτε μία- μία τις κινήσεις αν σε κάποιον εργαζόμενο εκ παραδρομής είχατε βάλει Ειδική ασφάλιση, ΚΑΔ και Ειδικότητες που δεν είναι σωστοί, αν αλλάξανε μέσα στο τρίμηνο κτλ.
Σημείωση: Η εφαρμογή ελέγχει τον ΚΑΔ, ειδικότητα και Ειδική περίπτωση ασφάλισης σε σχέση με το Πακέτο κάλυψης. Όμως αυτό το τρίπτυχο ΚΑΔ, Κωδικός Ειδικότητας και Ειδική Περίπτωση Ασφάλισης είναι τεράστιο, είναι πάρα πολλοί οι συνδυασμοί, και συνεχώς το ΙΚΑ προσθέτει ή αφαιρεί συνδυασμούς. Γι’ αυτό χρειάζεται και η δική σας προσοχή, ιδίως στις περιπτώσεις όπου υπάρχει και η ειδική ασφάλιση.