Έχετε έναν ξενοδοχοϋπάλληλο και θέλετε να υπολογίσετε την Άδεια Ληφθείσα που δικαιούται κατά την αποχώρηση. Έχετε βάλει την ημερομηνία αποχώρησης του εργαζόμενου, αλλά όταν παίρνετε την Άδεια Ληφθείσα δεν συμφωνείτε με τις ημέρες που σας εμφανίζει το πρόγραμμα. Γιατί γίνεται αυτό;
Όταν έχετε ξενοδοχοϋπαλήλλους πρέπει την Μη δεδουλευμένη άδεια να την εμφανίζετε ως Άδεια Ληφθείσα ώστε να υπολογίζονται και εισφορές πάνω σε αυτήν. Όμως όταν τρέχετε την μισθοδοσία, δημιουργούνται μπερδέματα λόγω του ότι υπάρχει η ημερομηνία αποχώρησης, και τρέχετε άδεια ληφθείσα. Σε αυτή την περίπτωση θα τρέξετε την Μη Ληφθείσα Άδεια, η οποία θα υπολογιστεί ακριβώς μέχρι την περίοδο της αποχώρησης του ξενοδοχοϋπαλλήλου. Θα σημειώσετε κάπου αυτόν τον αριθμό των ημερών, και στη συνέχεια θα πάτε στην Άδεια Ληφθείσα και θα τοποθετήσετε αυτόν τον αριθμό στις Μισθοδοτούμενες Ημέρες.