ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ. 15910/9.8.2021
Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (55η εγκύκλιος)
 

Αθήνα, 9/8/2021
Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ. 15910

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3337,-3340, -3378, (για θέματα COVID)
Email: ped.hrm@ypes.gov.gr
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για
προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), 2131364-029,-030
Email: info@ypes.gr
Τηλέφωνα: Για τη μικροεφαρμογή «Covid-tests»: 2131313383

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (55η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)

Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19

Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 49762/6.8.2021 (ΦΕΚ Β’ 3660) ΚΥΑ με θέμα «Εκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2021 και ώρα 6:00.».

1. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:

 

A/AΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1.Δημόσιες υπηρεσίες
Διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) τουλάχιστον μία (1) φορά την εβδομάδα για όλους τους εργαζόμενους των δημοσίων υπηρεσιών, οι οποίοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, σύμφωνα με τους κανόνες της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.26390/24.4.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Εθνικής Άμυνας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Επικρατείας «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας» (Β’ 1686), όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.28499/7.5.2021 (Β’ 1870), Δ1α/ΓΠ.οικ.32207/24.5.2021 (Β’ 2183), Δ1α/ΓΠ.οικ.35097/4.6.2021 (Β’ 2373) και Δ1α/Γ.Π.οικ. 41305/2.7.2021 (Β’ 2890) και Δ1α/ΓΠ.οικ.48483/30.7.2021 (Β’ 3491) κοινές υπουργικές αποφάσεις.
• Ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας.
• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 2.1 – 2.9. της περ. 2 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9- 2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β’ 4011), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία.
• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 – 1.11. της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9- 2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.
• Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό θα κρίνεται από την Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις αναλόγως της κατηγορίας κινδύνου που ανήκει.
• Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.
• Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
• Συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και διενέργεια συναντήσεων εργασίας είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, είτε τηρουμένης της απόστασης του ενάμισι (1,5) μέτρου και με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων. Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη είτε δια ζώσης εφόσον πληρούται το ως άνω όριο. Σε περίπτωση διενέργειας συνέντευξης εξ αποστάσεως το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες.
• Συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων με φυσική παρουσία χωρίς τον περιορισμό ατόμων του προηγούμενου σημείου αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 και νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα 3 του άρθρου 10 τηρουμένων των υγειονομικών μέτρων [απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των παρευρισκομένων, αναλογία του ενός (1) ατόμου ανά πέντε (5) τ.μ., χρήση μάσκας και αντισηπτικού].

 

2. Επισημαίνεται ότι στις διατάξεις της παρ. 4 του αρ. 10 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου ότι «Εξαιρούνται από την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (self-test) από τον κορωνοϊό COVID-19 σε χώρους εργασίας, όπου επιβάλλεται σύμφωνα με την παρούσα, οι εργαζόμενοι/ υπάλληλοι που έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού υπό την έννοια της παρ. 2., καθώς και οι εργαζόμενοι/υπάλληλοι που έχουν νοσήσει το τελευταίο εξάμηνο και επιδεικνύουν πιστοποιητικό νόσησης υπό την έννοια της παρ.3».

3. Υπενθυμίζεται ότι έως και την Τρίτη 10/8/2021 θα διατίθενται δωρεάν στους υπαλλήλους του Δημοσίου από τα φαρμακεία τέσσερις (4) αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι (self tests), εφόσον είναι δικαιούχοι σύμφωνα με τις ισχύουσες ρυθμίσεις.
Συγκεκριμένα, υπενθυμίζονται οι διατάξεις του άρθρου μόνου της αρ. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.48483/30.7.2021 (Β’ 3491) ΚΥΑ, στις οποίες προβλέπονται τα εξής:
«1. α) Έως τις 10.8.2021 στα πρόσωπα του άρθρου 1 διανέμονται δωρεάν τέσσερις (4) αυτοδιαγνωστικές δοκιμασίες ελέγχου (self test), μία για την εβδομάδα από 2.8.2021 έως 8.8.2021, μία για την εβδομάδα από 9.8.2021 έως 15.8.2021, μία για την εβδομάδα από 16.8.2021 έως 22.8.2021 και μία για την εβδομάδα από 23.8.2021 έως 29.8.2021. β) Προμήθεια δωρεάν αυτοδιαγνωστικών δοκιμασιών ελέγχου (self test), σύμφωνα με την περ. α), δικαιούται το προσωπικό του άρθρου 1, ανεξαρτήτως της προϋποθέσεως παροχής εργασίας με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας χωρίς υποχρέωση δήλωσης αποτελέσματος και οιαδήποτε περαιτέρω δυσμενή συνέπεια».

Επειδή έχουν εντοπιστεί κάποιες δυσχέρειες ως προς τον εντοπισμό των δικαιούχων υπαλλήλων για προμήθεια αυτοδιαγνωστικών ελέγχων, παρακαλούνται οι αρμόδιες Υπηρεσίες προσωπικού να ενημερώσουν – επικαιροποιήσουν και επανελέγξουν τον ΑΜΚΑ των υπαλλήλων τους, όπως αυτός καταγράφεται στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου.

4. Βάσει των ισχυουσών ρυθμίσεων και σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε ότι ισχύουν τα αναφερόμενα στις αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/168/οικ.13727/5-7-2021 (50η) και ΔΙΔΑΔ/φ.69/171/οικ.14578/19.7.2021 (52η) εγκύκλιους της Υπηρεσίας μας δεδομένου ότι δεν έχει επέλθει αλλαγή στα προβλεπόμενα μέτρα για τις δημόσιες υπηρεσίες σε σχέση με τα μέτρα αντιμετώπισης της διασποράς του COVID-19 που ίσχυαν κατά την προηγούμενη εβδομάδα. Επιπλέον, υπενθυμίζονται τα Κεφάλαια Β, Γ και Δ της αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ. 15287/28-7-2021 53ης εγκύκλιου.

5. Όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου επισημαίνεται ότι για το διάστημα από 9.8.2021 έως 16.8.2021 ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ΚΥΑ. Ως εκ τούτου εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ποσοστό τηλεργασίας που είχε προσδιοριστεί βάσει του πλάνου εργασιών κάθε Υπηρεσίας έως τις 9.8.2021.

Β. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 19

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν συμπληρωθεί πεδία στην μικροεφαρμογή «Στελέχωση Υπηρεσιών στο πλαίσιο των μέτρων για COVID 19»
(https://hr.apografi.gov.gr/app/do?5Link), ως εξής:
1. Αριθμός υπαλλήλων που είναι υπόχρεοι διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid – 19.
2. Αριθμός υπαλλήλων που δεν συμμορφώνονται με την υποχρέωση διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid -19.
3. Αριθμός υπαλλήλων στους οποίους έχουν επιβληθεί συνέπειες λόγω της μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid – 19.

Ως εκ των ανωτέρω και στο πλαίσιο της υποχρεωτικής συμπλήρωσης του παρουσιολογίου COVID 19, παρακαλούνται οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού για την συμπλήρωση και των στοιχείων αυτών από την 9-8-2021 και εφεξής σε καθημερινή βάση, επιπλέον των πεδίων που συμπληρώνονταν μέχρι στιγμής.
Διευκρινίζεται ότι βάσει των στοιχείων που συμπληρώνονται στα νεώτερα πεδία αυτά, θα πραγματοποιείται έλεγχος από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για την τήρηση των μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης της διασποράς του κορωνοϊού και ως εκ τούτου καλούνται οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού να επιδεικνύουν ιδιαίτερη επιμέλεια κατά την συμπλήρωση στην Απογραφή της μικροεφαρμογής «Στελέχωση Υπηρεσιών στο πλαίσιο των μέτρων για COVID 19» (https://hr.apografi.gov.gr/app/do?5Link). Για την άρση της ως άνω υποχρέωσης, θα ενημερωθούν σχετικά οι Υπηρεσίες, όταν και θα έχει εκλείψει η πανδημία και τα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισής της.

Επισημαίνεται ότι ειδικά για το χρονικό διάστημα από 18-4-2021, ημερομηνία έναρξης ισχύος της υποχρεωτικής διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid-19 έως και 8-8-2021, οι υπηρεσίες καλούνται να ενημερώσουν άπαξ τα ανωτέρω νέα πεδία (2) και (3) με ημερομηνία αναφοράς 8-8-2021 καταχωρίζοντας το σύνολο των υπαλλήλων που εμπίπτουν στις περιπτώσεις αυτές. Όσες υπηρεσίες είχαν συμπληρώσει παρουσιολόγιο εκείνη την ημέρα, θα συμπληρώσουν μόνο τα νέα πεδία (2) και (3) με τα ως άνω συγκεντρωτικά στοιχεία, ενώ οι υπόλοιπες υπηρεσίες θα συμπληρώσουν με 0 όλα τα υπόλοιπα πεδία για την ημερομηνία αυτή και θα συμπληρωθούν αρμοδίως συγκεντρωτικά τα πεδία (2) και (3). Ειδικά για την συγκεντρωτική συμπλήρωση του νέου πεδίου (2) κατά την 8-8-2021, κάθε υπάλληλος θα καταγράφεται 1 φορά, ανεξάρτητα από τον αριθμό των περιπτώσεων μη συμμόρφωσής του με τα ως άνω μέτρα. Ωστόσο, για την συγκεντρωτική συμπλήρωση του νέου πεδίου (3), θα καταγράφεται το σύνολο των συνεπειών που έχουν επιβληθεί, είτε αφορά τον ίδιο είτε διαφορετικό υπάλληλο. Για παράδειγμα, 2 υπάλληλοι μιας υπηρεσίας κατά το ως άνω χρονικό διάστημα δεν έχουν συμμορφωθεί 4 φορές, οπότε και 8 φορές η Διοίκηση έχει επιβάλει συνέπειες. Στο πεδίο (2) θα συμπληρωθεί ο αριθμός 2, στο πεδίο (3) θα συμπληρωθεί ο αριθμός 8.

Γ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.

3. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 205 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας (σχετικές οι αρ. 53η και 54η εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας).

4. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική τηλεργασία, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμόδια για τον υπολογισμό του προβλεπόμενου ποσοστού, καθώς η πραγματική κατάσταση και οι ανάγκες κάθε Υπηρεσίας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω μέτρου, τελούν σε αποκλειστική γνώση και κρίση της οικείας Υπηρεσίας.

5. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Κατόπιν των ανωτέρω, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

6. Οι Διευθύνσεις Προσωπικού για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου θα αποστέλλουν κατά προτεραιότητα τυχόν ερωτήματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ped.hrm@ypes.gov.gr.

7. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@ypes.gr ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

8. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.

9. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

10. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Οδηγίες COVID 19».

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Η προϊσταμένη του Τμήματος Γραμματείας και Παροχής Πληροφοριών Υπουργείου Εσωτερικών
κ.α.α. Λογοθέτη Ζαμπέτα

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:

1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ. 8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6Ω4Υ46ΜΤΛ6-ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-Ο14),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46 ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446 ΜΤΛ6 -ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/1768/22.9.20 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9 Π ΨΤ46ΜΤΛ6 -ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.20 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.20 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ. 22414/7-12-2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ. 22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ. 431/11-1-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ. 1031/ 20-1-2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ. 1387/ 25-1-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ. 1813/ 1-2-2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ. 2343/ 8-2-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ. 2605/ 11-2-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ. 3713/ 1-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/ 8-3-2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ. 4600/ 16-3-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ. 5132/23-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ. 5525/29-3-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/154/οικ. 6020/5-4-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ. 6602/13-4-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ. 6988/20-4-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ. 7330/23-4-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ. 7423/26-4-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ. 8032/10-5-2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ. 8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ. 9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ),
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ. 10556/1-6-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ. 11266/8-6-2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ. 12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170 /οικ.14187/13-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/171 /οικ.14578/19-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ.15287/28-7-2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ.15591/2-8-2021 (ΑΔΑ:60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ).