Έχετε έναν εργαζόμενο που δουλεύει κανονικά 25 ημέρες ανά μήνα. Είναι με πλήρη απασχόληση και πλήρες ωράριο, όπως και το έχετε δηλώσει στην Διαχείριση Εργαζομένου στα σχετικά πεδία. Σε κάποιον μήνα (πχ στον 7ο), τρέχετε Άδεια Ληφθείσα (ή Μη ληφθείσα άδεια). Το πρόγραμμα σας υπολογίζει κανονικά την άδεια με βάση τις -2- ημέρες ανά μήνα άσχετα αν ο εργαζόμενος σε κάποιον μήνα δεν εργάστηκε για 25 ημέρες. Γιατί γίνεται αυτό;
Ο νόμος ορίζει τον τρόπο υπολογισμού της άδειας ληφθείσας για εργαζόμενο με μερική και πλήρη απασχόληση.
Το πρόγραμμα «βλέπει» τον εργαζόμενο ως πλήρους απασχόλησης και του δίνει κανονική την άδεια ληφθείσα. Πάντως έχετε δικαίωμα να παρέμβετε και να βάλετε τις ημέρες και τις αποδοχές της αδείας που επιθυμείτε.