Έχετε έναν εργαζόμενο που του υπολογίζετε την Άδεια Ληφθείσα. Το πρόγραμμα σας υπολογίζει κανονικά στην μισθοδοσία τον αριθμό ημερών αδείας που δικαιούται. Επίσης στο πεδίο Άδεια Ληφθείσα έχετε βάλει το εύρος ημερομηνιών της αδείας.
Όμως όταν παίρνετε το Βιβλίο Αδειών ή το Υπόλοιπο Αδειών δεν εμφανίζεται η άδεια αυτή, σαν να μην την έχει πάρει ο εργαζόμενος. Στο Βιβλίο Αδειών εμφανίζονται κανονικά οι ημερομηνίες της αδείας του, αλλά οι ημέρες αδείας που πήρε είναι μηδέν, δεν «διαβάζει» το πρόγραμμα τις ημέρες της αδείας.
Γιατί γίνεται αυτό; Αυτό γίνεται διότι δεν έχετε βάλει ωράριο στον εργαζόμενο. Η Άδεια Ληφθείσα και ο αριθμός των ημερών της θα υπολογιστεί κανονικά στην μισθοδοσία περιόδου. Αν όμως στην καρτέλα του εργαζόμενου δεν υπάρχει ωράριο τότε το πρόγραμμα δεν θα «δει» τις ημέρες αδείας του ώστε να ενημερώσει το υπόλοιπο αδειών και το βιβλίο αδειών. Θα πρέπει λοιπόν να πάτε στην καρτέλα του εργαζόμενου και να του τοποθετήσετε ωράριο (δεν χρειάζεται να ξανά τρέξετε την άδεια, μπορείτε να πάρετε κατ’ ευθείαν το βιβλίο αδειών και το υπόλοιπο αδειών, θα είναι ενήμερα. Αν στο Υπόλοιπο Αδειών σας εμφανιστεί το μήνυμα Δεν υπάρχουν εγγραφές με αυτά τα στοιχεία, τότε σημαίνει ότι έχει κλείσει όλη η άδεια του εργαζόμενου, δεν έχει καθόλου υπόλοιπο).