Τεχνική Υποστήριξη
Προϊόντα λογισμικού όπως αυτά που αναπτύσσει η Anaconda και που προορίζονται για επαγγελματική χρήση είναι λογισμικό υψηλής εξειδίκευσης και αυστηρών προδιαγραφών που απαιτούν διαρκή εγρήγορση. Ταυτόχρονα οι συνεχείς αλλαγές Νομοθετικού περιεχομένου και η συνολική προσπάθεια που γίνεται για επέκταση των μηχανογραφικών διασυνδέσεων με τις κρατικές υπηρεσίες δημιουργούν ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο υπάρχει ανάγκη πολύ συχνής επικοινωνίας μεταξύ κατασκευαστή και χρήστη του λογισμικού.
Κατά συνέπεια η αγορά του λογισμικού είναι απλά η αρχή μιας μακροχρόνιας συστηματικής συνεργασίας, με ανάγκη για τακτική και αμφίδρομη επικοινωνία που θα εξασφαλίσει την αποτελεσματικότερη και πιο παραγωγική αξιοποίηση του λογισμικού. Ο χρήστης αγοράζει ένα λογισμικό με γνώμονα να κάνει την δουλειά του με αξιοπιστία, συνέπεια, ταχύτητα, πληρότητα και να έχει την καλύτερη οικονομική ωφέλεια. Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η υποστήριξη «μετά την αγορά» είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Με επίγνωση του γεγονότος αυτού η Anaconda δημιούργησε, επεκτείνει και συντηρεί ένα Πακέτο Τεχνικής Υποστήριξης δηλαδή ένα πλέγμα υπηρεσιών και βοηθημάτων, που να της επιτρέπει να υποστηρίξει τους χρήστες της άμεσα και αποτελεσματικά. Στην βάση αυτή οι παρακάτω υπηρεσίες συντηρούνται και αναβαθμίζονται διαρκώς με στόχο την αποτελεσματική κάλυψη του συνεχώς εξελισσόμενου τομέα της Μηχανοργάνωσης των Επιχειρήσεων.

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Anaconda απαρτίζεται από στελέχη με πολυετή εμπειρία και εξαιρετικά καταρτισμένα όχι μόνον στα προϊόντα της εταιρείας και την ελληνική νομοθεσία αλλά και σε όλο το φάσμα της πληροφορικής. Αυτό μας επιτρέπει να αντιμετωπίζουμε ολόπλευρα τα ζητήματα της καθημερινότητας του χρήστη και όχι μόνο τα αυστηρά χειριστικά του προγράμματος ή της σχετικής νομοθεσίας. Πολύ σπάνια σε εταιρεία του χώρου μας θα συναντήσετε τόσο σφαιρική αντιμετώπιση των αναγκών του χρήστη που δεν άπτονται μόνον του προϊόντος αυτού καθ΄ αυτού και που όμως εν τέλει καταλήγουν σε επίλυση δυσλειτουργίας χρήσης (κάρτες δικτύου, antivirus, firewalls, drivers, έκδοση των windows, hackers κλπ). Σημειωτέον ότι για την τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη λειτουργεί Πανελλαδική Γραμμή Αστικής Χρέωσης 801 100 6538.
Η πεμπτουσία της ευελιξίας στην τεχνική υποστήριξη. Ο τεχνικός μας «έρχεται» στον χώρο σας, όπου κι αν είστε, αμέσως και χωρίς να αφήσει το γραφείο του. Μετά από δική σας συγκατάθεση μπορεί να συνδεθεί στον υπολογιστή σας από το γραφείο του και να χειριστεί τον υπολογιστή σας σαν να ήταν στο δικό σας γραφείο αλλά με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι έχει στην διάθεσή του όλα τα εργαλεία του δικού του υπολογιστή και όλους τους συναδέλφους του από το ίδιο τμήμα αλλά και από το τμήμα παραγωγής αν απαιτηθεί δεύτερη ή και τρίτη γνώμη για ένα πρόβλημα πιο σύνθετο. Η πλατφόρμα διασύνδεσης που έχουμε αγοράσει και διανέμουμε δωρεάν στους πελάτες μας, ενσωματωμένη σε όλα μας τα προγράμματα, έχει πολλαπλασιάσει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα απόκρισης της Τεχνικής Υποστήριξης στην εταιρεία μας όπου υπάρχει εξαιρετική δυνατότητα άμεσης συνεργασίας των τεχνικών μεταξύ τους αλλά και με το τμήμα παραγωγής.
Είναι μια υπηρεσία κεφαλαιώδους σημασίας που σας επιτρέπει να κάνετε την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του πακέτου σας αποκτώντας την μέγιστη γνώση του. Όσο καλύτερα γνωρίζετε το προϊόν, τόσο πιο αποτελεσματικά και γρήγορα εργάζεστε με συνέπεια μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Κατά την αρχική αγορά ενός πακέτου μας, με την εγκατάσταση και την παραμετροποίηση, γίνεται ταυτόχρονα και η βασική εκπαίδευση στον χειρισμό του. Λόγω της απλότητας και της ευχρηστίας που χαρακτηρίζει τα πακέτα μας τις περισσότερες φορές η αρχική εκπαίδευση είναι αρκετή καθώς η τεχνική υποστήριξη είναι καθημερινά διαθέσιμη για να σας βοηθήσει άμεσα και τα προϊόντα μας έχουν διαισθητική λογική χειρισμού. Σε όσες περιπτώσεις απαιτείται πρόσθετη εκπαίδευση (πχ νέος υπάλληλος), υπάρχουν και οι ακόλουθες διαδικασίες εκπαίδευσης που συμπληρώνουν τις γνώσεις σας.
Μια υπηρεσία ιδιαίτερα χρήσιμη που μέχρι σήμερα έχει κυριολεκτικά γλιτώσει δεκάδες πελάτες μας από πολλές εκατοντάδες ώρες εργασίας και χρήματα. Η Anaconda διατηρεί σε cloud server, στο εξωτερικό, αποθηκευτικό χώρο υψηλής ασφαλείας όπου οι χρήστες μας μπορούν, εάν το επιθυμούν, να κάνουν κατά διαστήματα αποθήκευση των δεδομένων τους μέσα από τα προγράμματά μας σαν δεύτερο εφεδρικό backup. Σε περίπτωση απώλειας δεδομένων στην έδρα τους, και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να συμβεί αυτό (κλοπή, φωτιά, hackers οικονομικού εκβιασμού κ.α.) μπορούμε σε τρία λεπτά, και το έχουμε κάνει πολλές φορές ήδη, να τους επιστρέψουμε τα δεδομένα τους στην τελευταία ημερομηνία που τα είχαν αποθηκεύσει. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν σε όλους τους πελάτες της Anaconda.
Στη σπάνια περίπτωση που η τηλεφωνική επικοινωνία δεν επαρκεί, για οποιοδήποτε λόγο, και η «απομακρυσμένη διασύνδεση» δεν βοηθά, πχ απαιτείται δια ζώσης συνεργασία από κοντά, υπάρχει πάντα η δυνατότητα φυσικής επίσκεψης στον χώρο σας από ένα τεχνικό μας ή συνεργάτη μας.
Μέσω Cloud Servers που φιλοξενούνται από ανεξάρτητους παρόχους δίνουμε την δυνατότητα στους χρήστες μας να παραλάβουν την νεότερη έκδοση του εκάστοτε λογισμικού μέσα από διαφορετικά κανάλια μεταφόρτωσης. Αυτό εξασφαλίζει σταθερή διαθεσιμότητα και υψηλότατη ταχύτατη παραλαβής (10 sec μέσος όρος) καθιστώντας πάντοτε άμεσα ενημερωμένη (up to date) την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε.